gru 06 2022

Wycieczka do Łeby

W dniach 11-14.10.2022 r. odbyła się wycieczka do Łeby zorganizowana przez Prezesa Koła ZEiRP w Brodnicy kol Ireneusza Kędziorskiego. W wycieczce brali udział członkowie Koła z Brodnicy wraz z rodzinami oraz przyjaciółmi z Koła KM Toruń , Koła w Grudziądzu i Koła w Wąbrzeżnie. Pierwszego dnia po zwiedzeniu Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie oraz Kaszubskiego Parku Miniatur w Stryszej Budzie dotarliśmy do Pensjonatu „DIUNA” w Łebie. Po zakwaterowaniu na trzy noclegi i obiedzie , indywidualne spacerki po Łebie i nad morze. Następnego dnia 12.X. po śniadaniu wyjechaliśmy do Bytowa zwiedzając Muzeum Zachodnio Kaszubskie- Zamek Krzyżacki. Po obiedzie wyjazd do Parku Rekracyjno-Edukacyjnego Fokarium i Oceanarium w Sarbsku. Trzeciego dnia wyjechaliśmy do Czołpina gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Słowińskiego Parku Narodowego w jedynym ocalałym domu latarników. Następnie udaliśmy się do wsi Kluki zwiedzając Muzeum Wsi Słowińskiej. Po obiedzie dwoma dużymi melexami wycieczka objazdowa po wszystkich atrakcjach Łeby. Ostatniego dnia po śniadaniu i wykwaterowaniu wyjechaliśmy do Lubiany na zakupy w Zakładach Porcelany. Następnie udaliśmy się do Wdzydz Kiszewskich gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Kaszubski Park Etnograficzny a po smacznym obiedzie w „Gościńcu Konopielka” w Zblewie udaliśmy się w drogę powrotną. Przez cały czas utrzymywała się znakomita pogoda a uczestnikom dopisywały wspaniałe humory .
Zdjęcia z wycieczki J.Czepek.