maj 21 2022

Emeryci z Wąbrzeźna zwiedzają wybrzeże

Zarząd Koła Związku Emerytów i Rencistów Pożarnictwa RP w Wąbrzeźnie zorganizował w dniach od 13 do 16 maja 2022r. kolejną wycieczkę rekreacyjno-wypoczynkową dla emerytów do ośrodka wypoczynkowego „DIUNA” w JASTRZĘBIEJ GÓRZE. Zwiedzanie rozpoczęliśmy już w drodze do Jastrzębiej Góry – wjechaliśmy do kompleksu turystyczno – rekreacyjnego „Kaszubskie Oko” w miejscowości Gniewino z 44 metrową i 212 schodami wieżą widokową im. Jana Pawła II usytuowaną przy górnym zbiorniku wodnym Czymanowo elektrowni szczytowo – pompowej „Żarnowiec”. Następnie udaliśmy się na pyszną kawę do kompleksu hotelowo – sportowego Hotel Mistral Sport w Gniewinie w którym w roku 2012 podczas EURO zgrupowani byli piłkarze reprezentacji Hiszpanii. Drugi dzień pobytu spędziliśmy zwiedzając półwysep helski, odwiedziliśmy Hel oraz Jastarnię gdzie zostaliśmy bardzo serdecznie przyjęci przez zaprzyjaźnionych druhów z OSP Jastarnia. Miłym akcentem przy naszym grillowaniu były odwiedziny Pana Burmistrza Miasta Jastarni jednocześnie członka OSP. Kilkugodzinny bardzo sympatyczny pobyt przy grillu na terenach OSP upłynął tak szybko że trudno było się rozstać i odjechać do miejsca zakwaterowania w Jastrzębiej Górze.
Pozostały czas uczestnicy wyjazdu spędzali na wypoczynku oraz zwiedzaniu miasteczka i okolic. Pogoda sprzyjała spacerom nadmorską plażą. Wszystkim dopisywały humory. Zadowoleni, wypoczęci i radośni szczęśliwie i bezpiecznie wróciliśmy do domu z planami na kolejny wyjazd turystyczny na który chętnych emerytów zapraszamy również z zaprzyjaźnionych Kół z Naszego Związku.